Göngyölt husi egyszerűen

 2014.05.02. 19:46

Mai második receptem egy igazán egyszerű, finom húsos étel.
Igazán laktató, a család összes tagja szívesen fogja fogadni hidd el!

A mai ötletem: Göngyölt husi frittőzben

20140502_173421.jpg

Hozzávalók:

  • 8 szelet hús (tarja, comb vagy karaj)
  • 8 szelet bacon
  • 8 szelet sajt
  • fokhagymapüré
  • bors

Elkésztés:20140502_160122.jpg

 

 

A megmosott, szeletekre vágott húst enyhén kiklopfolom. Mindkét oldalát sózom, borsozom. A további műveletig félreteszem.

 

A sajtot szeletekre vágjuk (ha egészben vetted mint én :D), minden szelet bacont megfelezünk.

20140502_160928.jpg

 

A húsokat újra elénk vesszük, belső felét fokhagymapürével vékonyan megkenjük. Erre jön 2 félszelet bacon (könnyebben elfér ha félbe van vágva és feltekeréskor mindenhol lesz elegendő), majd minden húsra 1-1 sajt.

 

20140502_162249.jpgEzután feltekerjük, majd alufóliába csomagoljuk, akár egy szaloncukrot. 20140502_161018.jpg

 

 

 

 

 

Forró (160fokra melegített) olajba tesszük a kis csomagocskákat és 25 perc alatt ropogósan puhára sütjük.
Én ezt a részét olajsütőben oldottam meg. Itt pontosan tudtam állítani a fokot és kényelmesebben kitudtam szedni a husikat, de természetesen normál sütőben is megsüthető. Csak arra figyeljünk, hogy elég meleg legyen az olaj, de ne túl forró!

A kisült húsról még melegen távolítsuk el a fóliát! Ha kihűl a hús a kifolyt sajt miatt eltávolíthatatlan anélkül a fólia, hogy le ne vágjunk a húsról egy darabot.

20140502_164028.jpg

Köretként bármilyen köretet választhatunk. Én most egy adag hagymás törtkrumplit választottam hozzá. Holnap annak a receptjét is megosztom veletek!

TIPP: A feltekerésnél ügyeljetek, hogy a sajt ne lógjon ki a húsból (az én képemen pont az ellenpélda van :D), mert a sajt megszökik és nehéz leszedni a fóliát.

Jó étvágyat! :)

 

Címkék: disznó krumpli hagyma sült sajt karaj bacon tarja törtkrumpli hagymás olajsütő frittőz

A bejegyzés trackback címe:

https://rielfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr676109047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása