Muffinpite

 2017.05.01. 14:30

Ma délelőtt gondoltam sütök pár db muffint a családnak.

Igenám, de a tej megromlott a hűtőben - komolyan....ne már. 2napja vettem és tegnap bontottam fel-, majd észleltem, hogy elfogyott a sütőpor és a boltok is zárva... Na de egy anyának ez hol okoz gondot? ;)

Így született meg 15db muffin és ez a kis pite (A pitében 4muffinnyi tészta van!)

 

Hozzávalók:

 

- negyed bögre negyedannyi (ha cukrot használsz akkor pontosan 1bögrényi kell)

- 1.5bögre tk liszt

- 0.5 bögre fehér liszt

- 2tojás

- 1deci tejföl

- fél teáskanál szódabikarbóna

- 0.5 bögre olaj

- egy csipet só

- pár szem meggy és egy pici fahéj

 

Elkészítés:

A sütőt előmelegítem 180fokra.

A hozzávalókat összekeverem egy tálba, majd a formákba kanalazom. Fontos, hogy 3/4ig töltsük a formákat különben kimásznak :)

A pitémheh a forma alját kibéleltem a meggyel, majd megszórtam fahéjjal, erre ment rá 4kanálnyi tészta.

Végül 20perc alatt készre sütöttem.

 

Jó étvágyat :)

 

Ui: bármilyen gyümölcs, csoki vagy kakaó jól illik az alaptésztához.

A receptben szereplő bögre 2.25dl

Címkék: fogyókúra könnyű recept gyors tészta tejföl sütemény Pite Gyors Édes Inzulinrezisztencia Meggy Extragyors 160ch

A bejegyzés trackback címe:

https://rielfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr712471299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása