Baki süti

 2014.05.07. 16:49

20140507_162845.jpg

Ez a helyes kis poharas süti azért kapta a Baki süti nevet, mert elvileg ennek nem így kellene kinéznie :D
Tegnap láttam egy pudingos-rizses sütit. Gondoltam megcsinálom ma én is. De rá kellett jönnöm, hogy nincs itthon rizs. Na jó akkor próbáljuk grízzel. Viszont a pudingfőzés mellé nem jut tej a gríznek is.... Na akkor cseréljük le vízre. A puding meg nem óhajtozik még csak összefagyni sem. Így jár az ember, ha ipari pudingot használ :D

Receptet ma nem nagyon hozok, de egy kis step-by-step leírást azért igen :)
1. Tetszőleges ízű pudingot kifőzünk a szokásos módon. (na nekem itt ütött be a krach ugyanis az ipari puding nem úgy sűrűsödik mint a bolti, na de nembaj) Ezután fóliával kibélelt őzgerincformába öntjük.

20140507_152027.jpg

2. Tetszőlegesen választott gyümölcsöt pakolunk a pudingra. Én most szilvát választottam.

20140507_152246.jpg

3. Egy fél liter vízbe rakunk 3ek cukrot és 1 ek fahéjat. Ebben keményre főzzük a grízt. Azt hogy mennyit igazából nem tudom csak szórtam és szórtam és szórtam :D Ha megfőtt rásimítom a süti tetejére.

20140507_153314.jpg

Ezután egy negyed órára mélyhűtőbe tesszük. Ha minden jól sikerült kitudjuk borítani a süteményt és feltudjuk vágni. Ha viszont nem lett elég sűrű a puding még mindig mehet egy pohárba mint nálam :)
Egy réteg gríz egy réteg pudingos gyümölcs majd még egy réteg gríz. 

Jó étvágyat :)

Címkék: gyors gyümölcsös gríz fahéjas

A bejegyzés trackback címe:

https://rielfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr396132963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása